29 Haziran 2017 Perşembe

ASLINDA, ASLINDALARI SEVMEM BEN


 
Uzun zamandır, ASLINDAlı cümleleri sevmiyorum.
ASLINDA yapardım ama!
ASLINDA onu seviyordum!
ASLINDA olabilirdi.
ASLINDA düşününce?!?!
Üzülmüyorum ASLINDA.
ASLINDA kayanın altında kalmış, bir cümlenin son anda elini uzatması gibi.
ASLINDA güzel ama.
Vazgeçtiklerimiz ASLINDA.
ASLINDAnın başı ‘şimdiki’, sonu ‘geçmiş’ zaman.
ASLINDA mecburiyetlerimizle gerçek arasına tost yapıp yediğimiz, dilbilgisinin o zavallı suçsuz zarflarından biri sadece.
Bizimse olmak istediğimiz.
Olamadığımız.
ASLINDA olurduk ama.
ASLINDA hiçbirimiz istemezdik,
ASLINDAnın öbür tarafında olmayı, yani ASLINDA istemediğimiz tarafın gönülsüz kazananı olmanın ‘kazanmak’la eş anlamlı olmadığının da farkındayız tabi.
Yani biz ASLINDA taşın altındaki mutluluklarımızla.
Biz.
ASLINDA.
ASLINDAnın peşinden gitmeye cesareti olmayan, bahaneleri kendine kalkan edinmiş kahramanlarız.
Kabul edelim ASLINDA güpgüçlüyüz.
ASLINDA kocaman adamlarız.
Kocaman kadınlarız ASLINDA.
Küçülmeyi öğrenemedik bir türlü.
Çünkü ASLINDA güpgüçlü olmak, dizlerimizin kanamasından daha değerli yahu!
 
 
 
 



6 yorum:

  1. Yüreğine sağlık. Çok güzel şiir olabilirdi ASLINDA :)
    Şaka şaka çok hoş olmuş. Daha fazla yazman dileklerimle. Saygı ve sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA olabilirmiş:) teşekkürler

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. güzel düşünmüşsün aslında. bir de keşke demesek de miii :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle, ne güzel olur:)

    YanıtlaSil
  4. çok ilginç..aslında, :) aslındayı bir yandan eleştirmiş diğer yandan da desteklemiş gibisin.. :)) yazında sanki bunu algıladım.. :))

    YanıtlaSil

Asıl mevzuya gelecek olursam Söz konusu çift yönlü otoban yollar değildi elbette Toprağa dönük bir kalbin Çaresiz sahibi olmaktı ben...